7 Ocak 2014 Salı

galvaniz tepsi

Annemin bir komşusunun oğlu Efes Pilsen'de mi çalışıyordu, sanırım o vermişti bu tepsiyi. Ben bu promosyon verilen şeylerden çok hoşlanmıyorum, gerçi evet bu tip şeylerin bir stili var. Mesela bence erkek arkadaşıma kalsa dünyanın en güzel tepsisi falan olabilirdi. -di diyorum çünkü boyandıktan sonraki haline bakıp bakıp burnunu çekiyor.



Bu peçete de çok meşhur, ben de çok severek almıştım. Şimdi de güzel olduğunu düşünüyorum.
Ne yaptık?? Önce pembeye ponpon fırçalarla boyadık. Kıllı fırça kullandığımda galvaniz üzerinde fırça izi oluyor ou da kapatmak bana çok zor geliyor. Bu şekilde biraz daha fazla boya harcanıyor ama pürüzsüzlüğü için değer bence. Pembeye boyadıktan sonra üstüne mum sürdüm ve beyaza boyadım. Daha sonra peçeteyi yapıştırdım. Boşlukta kalan yerleri eskittim. Ve vernikledim.


Sevgilerimle,
P.

3 yorum:

  1. Galvaniz çok sever biri olarak başlığı okuyunca, ah yazık olmuş tepsiye dedim ama meğerse baskılı falan reklam işi bir şeymiş..Çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim yorumunuz icin. Erkeklere begendirmek zor oluyor ama :)
      Sevgiler

      Sil
  2. çok hoş...bu peçeteyle ahşap tepsi boyamıştım ben de...çok kullanışlı bir peçete...ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil