3 Ocak 2014 Cuma

ahşap tepsi


Fotoğraf flu, sanırım çözünürlüğünü ayarlayamadığım için bu şekilde çıktı. Yeni fotoğraf ekleyemiyorum çünkü tepsi artık elimde değil :)

Şimdiye dek yaptıklarım arasından en beğendiğim tepsi bu oldu. Tepsi boyamak ahşap boyamanın başlangıcı gibi ya da benim algım öyle. Çünkü illa ki bir tepsi boyama vardır bu işle uğraşanların elinde. Babam da isyan ederdi ev tepsi doldu yeter artık diye...
Neyse, zemini kahverengi boyadım. Üstüne mum sürdüm. Sonra turuncuya yakın, şeftali rengine benzer bir renge boyadım ve bulasık teli ile eskittim. Daha sonra zemine dekupaj ile renkli çıktıyı yapıştırdım, vernikledim. Kenarlarını da dantel ile süsledim.




Sevgilerimle,
P.

2 yorum:

  1. dantel güzel ama verniği nasıl attın ve kirlenmez mi? ama çok şık olmuş elinize sağlık bende beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba!
      Evet temizlik acisindan dikkat etmek gerekiyor, verniklendikten sonra ustune danteli yapistitdim. Ama daha dayanikli olmasi icin dantelin ustune de birkac Kat sprey vernik sıkılabilir ve dayanikliligi arttirilabilir.
      Sevgilerimle,
      Pinar

      Sil