30 Nisan 2014 Çarşamba

posta kutusu

Yaz geliyooor!
Aylardır özlemle bekliyorum, mayıs da kapıya dayandıgına gore artık mayolar, bikiniler, parmak arası terlikler, cıvıl cıvıl elbiseler depolardan, dolapların içlerinden çıkacak; az kaldı! O zaman denizle ilgili her şeye yeniden kucak açalım bence. Karpuzlar, erikler, kirazlar çıksın (gerçi erik var artık.) Ve şikayet edelim hava yine çok sıcak, çok bunaldık diye...




İşte hep yaz özlemi ile bu posta kutusunu da marine temalı boyamak istedim. Böyle yatlar, kabuklar, istiridyeler ile birlikte..
 Peki neler yaptım; ahşap posta kutusu akrilik boya ile boyadım. Üstüne dekupaj ve hamur kabartma uyguladım. Yanlardaki deniz kabukları da Karaburun'dan, babam kendisi için toplamıştı ama ben ondan önce davranıp kabuklara el koydum.
Hadi artık, bir an önce denizin mis gibi kokusunu içimize çekelim.


Sevgilerimle,
P.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder