31 Aralık 2014 Çarşamba

Bol örgülü bir dönem- Hızlı ve kolay bir atkı


Yine ben bir gün internette dolaşırken bir atkı modeli ile karşılaştım. Allah allah, nasılmış ki bu acaba derken bir başladım bir baktım. Aaa, atkı bitivermiş. Çok kolay çok pratik ve çok da kullanışlı bir model.

Model internetten alınmıştır.


Şimdi ben bunu buraya yükledim ama, bu benim kendi çizdiğim bir motif değil, yanlış anlaşılma olmasın. Ben sadece uygulayıcıyım. Alalı uzun bir süre olduğu için hangi web sayfasından aldığımı da bilmiyorum ama sanırım google amca bize bu konuda yardımcı olur, herhalde atkı modeli diye aratmışımdır.


Atkının uçlarına püskül olarak zincir çekip ucuna da çiçek motifi yaptım. Dzü saçaklardan daha iyi durdu.




Bu da paketlendi ve hediye olarak verildi.
Herkese atkı öreceğim, herkesi atkıya boğacağım.. :)

Yeni yıl...
Kutlu ol e mi!

Sevgiler,
P.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder