17 Aralık 2015 Perşembe

"Tutku"lu çekiliş


Az evvel tesadüfen bir blog sayfası keşfettim. Tesadüf denemez belki çünkü Aydın'da blogger var mı acaba diye aranıyordum, oradan başka bir blogger buluşmasının yayınlandığı bir gönderinin altında "Aydın'dan kimse yok mu ya hu?" diye bir yorum gördüm. Oradan Benimtutkum'un blog sayfasına göz gezdirdim. Aydın'da olup olmadığını anlayamadım daha ama bu keşif bende acaba daha başka kimler var diye düşünmeye itti. Ne bileyim, bir sürü etkinlikler, toplantılar oluyor, Aydında' da oluyor mu acaba diye düşünüyorum.

Velhasıl bahsedeceğim şey, "Benimtutkum" blog tasarım çekilişi yapıyor. Ben de şansımı deneyeyim dedim.

http://benimtutkumm.blogspot.com.tr/2015/12/blog-tasarm-cekilisi.html
http://benimtutkumm.blogspot.com.tr/2015/12/blog-tasarm-cekilisi.html

Blog sayfanız ile ilgili değişiklik yapmak istiyorsanız, ya da sadece çekilişi yaymak istiyorsanız, bunu mevcut profillerinizde paylaşın. Belki bu yılbaşında bir hediye de blogger dünyasından alırsınız, belli mi olur?

Bugünkü ikinci yazı oldu, ama kaçırmak istemedim.

Sevgilerimle,
Pınar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder