8 Mayıs 2017 Pazartesi

Bir sipariş- posta kutusu


Çok uzun zamandır yazı yazmıyorum. Gerçekten cep telefonları ile kullanabildiğimiz sosyal medya fena attı pabucunu dama blogların. Daha hızlı, daha kolay; fotoğraf düzenle, bilgisayara yükle derdi yok, pek çok takip ettiğim blog yazarı artık neredeyse blogları hiç kullanmıyor bile.

Ben de evde bilgisayarı yok denecek kadar az kullanıyorum. Hatta kendime ait bir bilgisayarım bile yok, Mufit'çiğim netbookumu masadan düşürüp yerlerde sürükledikten sonra bozunca bir daha yenisini alma ihtiyacı duymadım. Ufak tefek işler için de Burak'ın dizüstü yetiyor zaten.

Teee kimbilir ne zaman fotoğrafını yüklediğim bir posta kutusu vardı, bir hobi satış mağazasına. Geçenlerde o posta kutusu benzeri için bir sipariş aldım. Aslında bu tip işleri çok hızlı bitiririm ama yaşam ve sağlık koşulları, bir de sipariş veren kişinin rahat davranması nedeniyle biraz elimde süründü.


Şöyle bir paspasları olduğunu, buna uygun posta kutusu istediğini söyledi. Çıktı almak için uygun bir fotoğraf olduğunu düşündüğüm için dekupaj yapabileceğim bir fotoğraf oldu.


Baz olarak siyah ve füme renklerini kullandım. Beyaz ile kapatıcı kullanmaya alıştığımdan siyah ne kadar kolay geldi, anlatamam.



Bu haliyle bırakacaktım ama sonra biraz daha süslemek istedim. Hamur kabartma ile penguenlere boyut verdim.





Kendime de bir posta kutusu boyamam gerekiyor şimdi. Bir sonraki siparişi Burak verdi :)
Yarın postalıyorum kutuyu. Umarım beğenmişlerdir.

Pınar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder